Ohlasy v médiích

Slavíme úspěch v soutěži Mastercard Obchodník roku 2016 (Formaggeria magazine)

MasterCard: K „digital first“ postupně směřujeme (mediaguru.cz, 7.4.2017)

Retail Summit 2017 (Pražský zpravodaj)

Retail Summit 2017 (Czech Travel Press)

Jeden výrobní cyklus probíhající mezi dvěma státy (Potravinářský obzor)

Česko, země slev (RESPEKT 13, 27.3.2017)

Ohlédnutí za Retail Summitem 2017 (Retail News, 3/2017)

Slevy by měly cílit jen na stálé zákazníky (Retail News, 3/2017)

Retail Summit 2017 (prazsky-zpravodaj.cz, 10.3.2017)

Retail Summit 2017 – VIDEO (Packaging Herald)

Retail Summit 2017: Jak in-store analytika pomáhá optimalizovat provoz prodejen (m-journal.cz, 22.2.2017)

Retail Summit 2017: Nový, propojený zákazník v centru pozornosti (Potravinářská Revue, 20.2.2017)

Choďte do hospody. Aspoň jednou týdně (MarketingSalesMedia, 20.2.2017)

Společnost Chep představila na Retail Summitu in – store řešení (packagingherald.cz, 20.2.2017)

Organizátoři a účastníci Retail Summitu darovali Světlušce 120 430 Kč (rozhlas.cz, 20.2.2017)

Pětadvacáté výročí Mlékárny Valašské Meziříčí (zena-in.cz, 20.2.2017)

PĚTADVACÁTÉ VÝROČÍ MLÉKÁRNY VALAŠSKÉ MEZIŘÍČÍ (ijournal.cz, 18.2.2017)

AUDIO: Mlékárna Valašské Meziříčí slaví pětadvacáté výročí (babinet.cz, 17.2.2017)

Češi zahlcení slevami: kvalita potravin klesá, varuje Potravinářská komora (rozhlas.cz, 17.2.2017)

Pětadvacáté výročí Mlékárny Valašské Meziříčí (ceskenovinky.eu, 16.2.2017)

Češi tráví s online médii již více času než s tradičními (mediaguru.cz, 13.2.2017)

Více než polovina FMCG zboží se prodá ve slevách (Marketing & Media, 13.2.2017)

Odteď cílíme na vlastní zaměstnance (MarketingSalesMedia, 13.2.2017)

Bídné Vánoce prodejců (Týden, 13.2.2017)

Velká sázka na kamenný obchod (reportermagazin.cz, 12.2.2017)

CHEP představuje inovativní in-store řešení (systemylogistiky.cz, 10.2.2017)

Ahoj, jsem Čech a jsem závislý na promocích (MarketingSalesMedia)

Propojený svět si neví rady s daty (Marketing & Media)

„Internet věcí je módní slovo, dnešní retail se ale bez něj neobejde“ (retailek.mediar.cz, 7.2.2017)

Atmosféra Retail Summitu (Marketing & Media, 6.2.2017)

Penny svým rádiem osloví týdně přes 3 mil. zákazníků (mediaguru.cz, 6.2.2017)

Zastavme smrtící spirálu slev, vyzývají čeští výrobci a obchodníci (novinky.cz, 5.2.2017)

Obchodníci i výrobci by měli využít současný příznivý vývoj ekonomiky k eliminaci slevových akcí (web4trader.cz, 5.2.2017)

Konference o EET v Praze potvrdila rostoucí zájem obchodníků o druhou vlnu etržeb (parlamentnilisty.cz, 4.2.2017)

Obchodníkem roku se počtvrté v řadě stala IKEA (zboziaprodej.cz, 3.2.2017)

„E-shop Kiky na první pohled povedený, najít se ale dají chyby z rakouské verze“ (retailek.mediar.cz, 3.2.2017)

Retail budoucnosti počítá s internetem věcí (mediaguru.cz, 2.2.2017)

Nakupujeme dráž, neboť Češi slyší na slevy. Ty mají zmizet (nasepenize.cz, 2.2.2017)

Alza.cz a její zakladatel si odnesli vavříny ze soutěže Mastercard Obchodník roku 2016 (channelworld.cz, 2.2.2017)

Jitka Vysekalová: Český zákazník považuje slevu za něco normálního (rozhlas.cz, 2.2.2017)

Retail se musí připravit na „propojenější“ svět (mediaguru.cz, 1.2.2017)

Obchodům vadí, že lidé nakupují ve slevách. Chtějí s nimi skončit (tn.nova.cz, 1.2.2017)

Obchodníkem roku se počtvrté v řadě stala IKEA. Cenu veřejnosti získal Lidl (m-journal.cz, 1.2.2017)

Makro umožní zákazníkům přes mobil sledovat cestu jídla z přírody až na regál (retailek.mediar.cz, 1.2.2017)

Retail Summit 2017: Nový, prepojený zákazník v centre pozornosti (retailmagazin.sk, 1.2.2017)

Výzkum: Tři čtvrtiny největších řetězců již mají vlastní e-shop (mujbiz.cz, 1.2.2017)

„Kamenné prodejny jsou pro zákaznický zážitek stále rozhodující“ (retailek.mediar.cz, 1.2.2017)

Z regálů na webové stránky: Obchodní řetězce si oblíbily eshopy, přesto zaostávají (web4trader.cz, 1.2.2017)

Mlékárna Valašské Meziříčí na Retail summitu (zena-in.cz, 1.2.2017)

Musíme skončit s akčními slevami, je na to vhodný čas, shodují se zástupci řetězců i výrobců (baksy.cz, 1.2.2017)

Využijte příznivý vývoj ekonomiky a zastavte slevy, radí ředitel Hamé obchodníkům (zpravy.e15.cz, 31.1.2017)

Hlavní téma Retail Summitu: Slevy. Jako zlevněné se v Česku prodává více než 50 procent spotřebního zboží (byznys.ihned.cz, 31.1.2017)

Musíme skončit s akčními slevami, je na to vhodný čas, shodují se zástupci řetězců i výrobců (zpravy.aktualne.cz, 31.1.2017)

Slev je na českém trhu příliš, shodli se byznysmeni (tyden.cz, 31.1.2017)

Omezme slevy v obchodech, teď je vhodný čas, shodli se šéfové Hamé i Teska (byznys.lidovky.cz, 31.1.2017)

Šéf Hamé: Růst ekonomiky je třeba využít k omezení slevových akcí (blesk.cz, 31.1.2017)

Českí výrobcovia a obchodníci volajú po obmedzení "šialenej špirály" zliav (spravy.pravda.sk, 31.1.2017)

Slováci v novej ére retailu (dobrenoviny.sk, 31.1.2017)

Slováci v novej ére retailu (24hod.sk, 31.1.2017)

Vítězem kategorie nový zákaznický zážitek se stala Gran Moravia (transport-logistika.cz, 31.1.2017)

Retail Summit 2017: „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ (retailnews.cz, 30.1.2017)

Lidl v Polsku přidává na platech. Walmart v USA začne prodávat auta (retailek.mediar.cz, 30.1.2017)

„Vstupenkou ke kvalitnějším výrobkům jsou stále slevy,“ je skeptický Zdeněk Skála z GfK (retailek.mediar.cz, 25.1.2017)

Retail Summit již příští týden! (packagingherald.cz, 24.1.2017)

„Vstoupíme do Nizozemska, možná i do Irska,“ plánuje Jiří Urban, šéf VašeČočky.cz (retailek.mediar.cz, 24.1.2017)

Retail Summit 2017 za dveřmi! (franchising.cz, 19.1.2017)

Retail Summit 2017 se zaměří na obchod bez hranic (Potravinářský zpravodaj, 10.1.2017)

Obchod bez hranic (franchising.cz, 6.1.2017)

Přehled oborových konferencí a akcí v roce 2017 (mediaguru.cz, 5.1.2017)

Retail Summit 2017: „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“ (retailnews.cz, 3.1.2017)

ONE. Jeden zákazník, Jeden trh. Jeden obchod (retailmagazin.sk, 21.12.2016)

Hlavní očekávané události roku 2017 (Marketing & Media, 19.12.2016)

Retail Summit 2017 (mediar.cz, 14.12.2016)

How to succeed in the new contendet times? (european-retail-academy.org, 12.12.2016)

Blíži sa Retail Summit 2017. Zameria sa na obchod bez hraníc (retailmagazin.sk, 28.11.2016)

2017: E-commerce v USA stoupne o 11 %, obrat kamenných obchodů o 2 % (skypaper.cz, 22.11.2016)

Retail Summit 2017: jeden zákazník, jeden trh a jeden obchod (packagingherald.cz, 15.9.2016)

Retail Summit 2017 se zaměří na obchod bez hranic (archiv.press21.cz, ročník VI., 9/2016)

Formaggeria 1

Formaggeria 2

Formaggeria 3

89  10.3.Retail Summit 2017 PZpr page 001

88 7.3.Retail Summit 2017CTP page 001

7b PO01.17Retail summit Brazzale page 001

1 selection1 page 001

2 selection1 page 001

3 selection1 page 001

4 selection1 page 001

PR 0001

PR 0002

PR 0003

msm 2017 1

msm 2017 2

marketing media 2017 02 13 strana 6 page 001

marketing sales media 2017 02 13 strana 14 page 001

tyden 2017 02 13 strana 48 page 001

msm 17 1

msm 17 2

0001

0002

marketing media 2017 02 06 strana 30 page 001

marketing media 2017 02 06 strana 1 page 001

potravinarsky zpravodaj 2017


marketing media 2016 12 19 strana 28 page 001


RETAIL SUMMIT 2016

Kesko chce být evropskou trojkou ve stavebninách (MarketingSalesMedia, 4.-10.4.2016)

MasterCard vyhlásil obchodníka roku 2015 (Bankovnictví - InCard, 3/2016)

Dušan Zábrodský: Budoucnost e-commerce vidím v omnichannelu (startitup.cz, 15.3.2016)

Hodnotu prináša predovšetkým zákazník (Instore Slovakia)

Retail Summit 2016 očima účastníků: nejvyváženější program za mnoho let (Potravinářský zpravodaj, 2/2016)

DUŠAN ZÁBRODSKÝ: BUDOUCNOST E-COMMERCE VIDÍM V OMNICHANNELU (rockawaycapital.com, 11.3.2016)

Snaha být nejlepší je mrháním energií (MarketingSalesMedia, 14.3.2016)

Když konkurovat cenami a šíří nabídky nelze (Retail News ročník VI., 3/2016)

Hledání hodnoty sklidilo úspěch (Retail News ročník VI., 3/2016)

Řetězce sčítají rostoucí zisky (Hospodářské noviny, 9.3.2016)

Obchodní řetězce sčítají rostoucí zisky. Pomohly jim levné energie i nízké ceny dodavatelů (archiv.ihned.cz, 9.3.2016)

Hodnota pro nové typy zákazníků (Retail News)

Best of Retail Summit 2016 (czechleaders.com, 7.3.2016)

Datart: Humanizované prodejny pomáhají prodejům (mediaguru.cz, 24.2.2016)

Datart: Humanizované prodejny pomáhají prodejům (coocka.cz, 24.2.2016)

Český zákazník zase utrácí, díky bohu (MarketingSalesMedia, 22.-28.2.2016)

POSTŘEHY Z KONFERENCE RETAIL SUMMIT 2016 (mistoprodeje.cz, 24.2.2016)

B. Obchod a společnost (Retail News, 23.2.2016)

Retail Summit 2016: IKEA láká Čechy na jídlo a ti jí jsou věrní (Marketing Journal, 23.2.2016)

Retail Summit 2016 očima účastníků: nejvyváženější program za mnoho let (vimcojim.cz, 20.2.2016)

Největší setkání obchodníků na středoevropském trhu (event-promotion.cz, 19.2.2016)

Penny má rádio, Albert kavárny, Favorit nové kolo (Médiář.cz, 19.2.2016)

Retail Summit zvítězil v letošním ročníku mezinárodní soutěže InAVation Awards (achb.cz, 18.2.2016)

Retail Summit zvítězil v letošním ročníku mezinárodní soutěže InAVation Awards (event-promotion.cz, 15.2.2016)

Retail Summit zvítězil v letošním ročníku mezinárodní soutěže InAVation Awards (feedit.cz, 10.2.2016)

Být prakticky nestačí (MarketingSalesMedia, 15.-21.2.2016)

Řetězce utrácí: Billa otevře 12 nových obchodů, Globus se vydá do středů měst (byznys.lidovky.cz, 15.2.20216)

Rossmann uvádí nové značky, Kotva cílí na Číňany (Médiář.cz, 15.2.2016)

RETAIL SUMMIT 2016 S OHLEDEM NA MÍSTO PRODEJE (mistoprodeje.cz, 12.2.2016)

Šéf retailu JPMorgan: České firmy se na burzu nehrnou a maloobchodu hrozí rostoucí regulace (byznys.ihned.cz, 5.2.2016)

Ve střední Evropě se příliš reguluje maloobchod. To odrazuje investory, říká bankéř Holst z JPMorgan (Hospodářské noviny, 4.2.2016)

Sedm procent tržeb české Ikey je z jídla. V porovnání se světem je to výjimečné číslo (byznys.ihned.cz, 2.2.2016)

Výrobci vs. prodejci potravin - Dana Zadražilová (Česká televize, 2.2.2016)

Slevy táhnou, v akci se prodá skoro polovina zboží (E15.cz, 3.2.2016)

Penny market zmodernizuje své obchody. Investuje tři miliardy korun (iDNES.cz, 2.2.2016)

Penny Market napodobí Lidl. Do proměny obchodů dá skoro 3 miliardy (byznys.lidovky.cz, 2.2.2016)

Akční slevy požírají obchodníkům zisky. Lidé nezlevněné zboží tolik nekupují (m.ihned.cz, 3.2.2016)

Via – Fond už podpořil několik projektů na Plzeňsku (plzen.cz, 13.2.2016)

„Slevy nejsou třeba. Když už, tak jen pro státníky“ (Médiář.cz, 7.2.2016)

Na Retail Summitu 2016 se prezentovaly globální značka Amazon i tradiční KOH-I-NOOR (marketingovenoviny.cz, 10.2.2016)

Retail summit 2016 (cpihotels.com, 23.2.2016)

Amazon na Retail Summit 2016 v Praze (kancelare.cz, 7.2.2016)

"Zklamaný zákazník by měl být vaší prioritou." (MarketingSalesMedia, 8.2.2016)

Hledá se cesta ze slevové spirály (Marketing & Media)

Už i retail musí být personalizovaný. Zákazník v obchodě hledá psychologa (Marketing & Media)

Obchodníci a zemědělci na Retail Summitu 2016 (czechtravelpress.cz, 25.2.2016)

Retail Summit 2016 (cysnews.cz, 22.2.2016)

Čo priniesol Retail Summit 2016? (RETAIL magazin.sk, 10.2.2016)

Obchodník roku 2015 (czechtravelpress.cz, 10.2.2016)

Iniciativa pro férový obchod ještě v ČR neřešila žádný spor (MarketingSalesMedia, 4.2.2016)

Šťastná třináctka (Franchising.cz, 4.2.2016)

Plzeňský Prazdroj se stal partnerem programu Fond kulturního dědictví Nadace Via (plzen.cz, 5.2.2016)

Hledá se cesta ze slevové spirály (Marketing & Media, 8.2.2016)

Krutá pravda, s níž je třeba se vyrovnat: NĚKTEŘÍ VAŠI ZÁKAZNÍCI VÁS PROSTĚ NENÁVIDÍ (Médiář)

Amazon v Česku roste. Najme až tři tisíce zaměstnanců a chystá se lovit IT odborníky (archiv.ihned.cz, 4.2.2016)

Na nákup v kamenných obchodech můžete pomalu začít zapomínat (mediahub.cz, 3.2.2016)

"Od vidlí po vidličku" (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Množství zboží prodaného ve slevových akcích vzrostlo na polovinu (svet-potravin.cz, 3.2.2016)

Retail Summit 2016: Hodnotu obchodu lze zvýšit jen společně s klíčovými partnery (Potravinářská Revue, 1/2016)

Absolutním vítězem se potřetí stala Ikea (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Lze určit, kdo nejvíce profituje? (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Změny v pokladním a technickém vybavení (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Chybí mladá generace (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Globus podporuje lokální pěstitele a výrobce (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Moderní maloobchod přispěl ke kultivaci prodejní sítě (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

V otázkách udržitelnosti se spotřebitel chová jako spící obr (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Jak obchodování vrátit hodnotu? (Retail News ročník VI., 1-2/2016)

Vlastní e-shop již má 67 procent řetězců (Právo, 4.2.2016)

„Globus prodává jahody, než na nich oschne rosa“ (Médiář.cz, 4.2.2016)

Akční slevy požírají obchodníkům zisky (Hospodářské noviny, 3.2.2016)

Slevová spirála připravuje řetězce o zisky. Zastavte kanibalizaci, radí firma (Aktuálně.cz, 3.2.2016)

Penny market zmodernizuje své obchody, e-shop zatím neplánuje (Aktuálně.cz, 3.2.2016)

IKEA česká republika se již potřetí v řadě stala Mastercard Obchodníkem roku (Marketing Journal, 2.2.2016)

Retail Summit: Nesledujeme konkurenty, ale spotřebitele (mediaguru.cz, 2.2.2016)

Tesco chce zastavit plýtvání jídlem. Obchodníci mu tleskají (MarketingSalesMedia, 2.2.2016)

Penny market zmodernizuje své obchody za téměř tři miliardy Kč (finance.cz, 2.2.2016)

Obchodníkem roku se už potřetí v řadě stala Ikea. Osobností roku se stal Daniel Večeřa z HP Tronic (Marketing & Media, 2.2.2016)

Podíl prodejů akčního rychloobrátkového zboží narůstá (zemedelec.cz, 3.2.2016)

Tři z pěti Čechů preferují placení u klasické pokladny, samoobslužnou ale vnímají jako rychlejší (Bankovnipoplatky.com, 29.1.2016)

Největší setkání obchodníků ve znamení 3 hlavních cílů (Retail News, 28.1.2016)

Inovativní propagace v retailu nedá slevu zadarmo (Marketing Journal, 21.1.2016)

Co očekáváme od Retail Summitu 2016? (Retail News, 1-2/2016)

Retail Summit nás stále baví (Retail News, 15.1.2016)

Začína súperenie o titul MasterCard Obchodník roka 2015 (RETAIL magazin.sk, 14.1.2016)

Maloobchod si zaslúži vyššiu hodnotu (RETAIL magazin.sk, 14.1.2016)

Retail Summit 2016 trhá rekordy (RETAIL magazin.sk, 13.1.2016)

Retail Summit 2016 za dveřmi (Franchising.cz, 12.1.2016)

Retail Summit 2016 trhá rekordy (Vím, co jím, 12.1.2016)

Retail Summit 2016 trhá rekordy (Retail News, 11.1.2016)

Retail Summit 2016 trhá rekordy, klíčové téma zvyšování hodnoty zaujalo (Marketing Journal, 11.1.2016)

Retail Summit 2016 a prezentace moderních řešení pro zákazníky (GS1Akademie.cz, 5.1.2016)

Retail Summit 2016 usiluje o rovnováhu (Franchising.cz, 5.1.2016)

Na Retail Summitu vystoupí 121 řečníků (Packaging Herald, 16.12.2015)

Retail Summit 2016 (Médiář.cz, 14.12.2015)

Retail Summit 2016: Cieľom je vyvážená pozícia aktérov trhu (RETAIL magazin.sk, 14.12.2015)

Program Retail Summitu 2016 odráží potřebu vyvážené pozice jednotlivých aktérů trhu (Marketing Journal, 14.12.2015)

Retail Summit w Pradze już w lutym (galeriehandlowe.pl, 9.12.2015)

Retail Summit 2016 (Vím, co jím, 7.12.2015)

Program odráží potřebu vyvážené pozice jednotlivých aktérů trhu (Retail News ročník V., 12/2015)

Retail Summit 2016: program odráží potřebu vyvážené pozice jednotlivých aktérů trhu (Packaging Herald, 1.12.2015)

Program Retail Summitu 2016 odráží potřebu vyvážené pozice jednotlivých aktérů trhu (Retail News, 30.11.2015)

Recept na úspěch v maloobchodě (Retail News, 12.10.2015)

Přečtěte si 5. ročník Retail News (Retail News ročník V., 10/2015)

Retail Summit 2016 v novém (Retail News, 29.6.2015)

msm Kesko

msm Kesko1

InCard 1

InCard 2

potravinarsky zpravodaj

instore 1

instore 2

instore slovakia

msm 1

msm 2

hospodarske noviny

retail news 1

retail news 2

HN

marketing sales media

msm boyan

larsen billa page 001

euro 1

denik

MSM 1

MSM 2

MaM 1

MaM 2

media 1

 

mam

euro

akcni slevy

amazon

pravo

lidove noviny