Program Retail Summitu 2017


 

ONE: Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod.



PŘEDVEČER | PONDĚLÍ | 30. LEDNA 2017


17:00 - 21:00   Get – together: Prostor pro networking účastníků

16:30 - 18:30   Zasedání Prezídia Česko-Slovenské ECR Iniciativy (uzavřené jednání pro členy)

19:00               CEO Dinner v restauraci Benada (pro zvané)

 


 

 


1. DEN | ÚTERÝ | 31. LEDNA 2017


8:00 - 9:00 | registrace účastníků


9:00 - 11:00   A. JEDEN ZÁKAZNÍK: Propojený, bez hranic mezi off a on line

                     / moderuje Marta Nováková, prezidentka, SOCR ČR /

 


Connected Life: Propojený život a jeho důsledky pro integrovaný marketing

Prusova Petra Průšová 
CEO for CEE, Kantar Consumer Insights

Nový marketing pro nového zákazníka

Mason Tim Mason
CEO, Eagle Eye Solutions, ex-CMO, Tesco

Internet věcí jako klíč k poznání zákazníka

Janovic Tomcik 1 Roman Janovič, Partner Regional Sales Manager CZ & SK, Cisco
a Michal Tomčík, Director of Business Development, Pygmalios

Mastercard Obchodník roku 2016 v kategorii Nový zákaznický zážitek

Soutěžní přehlídku projektů nominovaných na ocenění uvede:
Miroslav Lukeš, generální ředitel pro Českou republiku, Rakousko a Slovensko, Mastercard Europe

Soutěžící:
Lidl - Nový koncept prodejen (Martin Molnár, jednatel, Lidl Holding)
Globus - Propojení prodejny s restaurací a výrobnou čerstvých potravin (Bronislav Matyšek, vedoucí vývoje nových kanálů, Globus)
Gran Moravia - Jak prodat kvalitní výrobky s přidanou hodnotou (Roberto Brazzale, prezident skupiny Brazzale, La Formaggeria Gran Moravia)

Na závěr proběhne hlasování účastníků o vítězi kategorie

obchodnik roku 


11:00 - 11:30 | přestávka na kávu a občerstvení


11:30 - 13:15   B. JEDEN TRH A JEDEN SVĚT: Společenský kontext obchodování

                     / moderuje Martin Veselovský, moderátor, DVtv /

 


Veřejné rozpočty a lepší výběr daní

Babis Andrej Babiš
místopředseda Vlády ČR a ministr financí

Cesty k úspěchu na globálním trhu

 Hosek Miroslav Hošek
CEO, AFP – Advanced Food Products USA

Top-to-top diskusní panel:

Význam obchodu a výroby pro zaměstnanost a zvyšování kvalifikace populace i pro stabilizaci venkovského osídlení. Společenská odpovědnost obchodu a výroby. Potřeba efektivnější obsluhy „společného zákazníka“ jako výzva k lepší spolupráci retailu s dodavateli. Jakou roli v nabídce prodávaných potravin hraje spotřebitel a jakou obchodník? Je správné, aby stát jakkoliv ovlivňoval obchodníky směrem k sortimentu jimi prodávaného zboží?

Panelisté:
Martin Beháň, Retail Convenience Director CE & Czech Country Lead, Tesco Stores
Pavel Březina, předseda představenstva, COOP
Torben Emborg, CEO, Nestlé CR/SR
Vladimír Mikel, CEO, ROSSMANN
Marta Nováková, prezidentka, SOCR ČR
Martin Štrupl, generální ředitel, Hamé
Bohumil Volf, generální ředitel, Bidfood/ Bidvest CR


13:15 - 14:30 | pracovní oběd


14:30 - 16:00   C. JEDEN OBCHOD: Propojený napříč kanály

                     / moderuje Dana Zadražilová, vedoucí Katedry obchodního podnikání a                      komerčních komunikací, VŠE v Praze /

 


Retail Vision 2020

Drtina Skala Tomáš Drtina, Managing Director, GfK
a Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper, GfK

Connected Commerce

Zrcek Stanislav Zrcek
General Manager Retail CZ/SK/HU/RO, Wincor Nixdorf

Konsolidace E-Commerce

 Dvorakova Jitka Dvořáková
obchodní ředitelka, Mall Group a jednatelka CZC.cz

f-TRACE: Dokonalý přehled o cestě produktů

Novakova Marta Nováková
Head of Quality Assurance, MAKRO Cash & Carry ČR

Dopady omnichannel retailu na výrobce a jejich obalovou strategii

Chaplin 2  Sergey Chaplin
Cluster Lead – Channels in Europe, Tetra Pak UK

16:00 - 16:30 | přestávka na kávu a občerstvení


16:30 - 18:00   D. WORKSHOPY


D1. CHYTRÁ PLATEBNÍ ŘEŠENÍ

PARTNER SEKCE

CSOB sekce

Moderuje: Roman Kotlán, výkonný ředitel Sdružení pro bankovní karty

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


D2. ZÁKAZNICKÝ ZÁŽITEK V PRODEJNĚ

PARTNER SEKCE

Retail news sekce

Moderuje: Eva Klánová, šéfredaktorka, Retail News

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


19:00 - 23:00   SPOLEČENSKÝ VEČER
                         

 

Večerem provází Lucie Výborná, moderátorka Českého rozhlasu

V programu vystoupí Czech Brass, nevidomá klavíristka Ráchel Skleničková a Tomáš Klus.

PARTNER VEČERA

Mastercard mensi

V RÁMCI VEČERA BUDOU VYHLÁŠENA OCENĚNÍ MASTERCARD OBCHODNÍK ROKU 2016

obchodnik roku

 

Svetluska vetsiNadacni fond vetsiV průběhu celého Retail Summitu se účastníci mohou zapojit a podpořit nevidomé, aby se jim 
lépe žilo v našem společném světě.

Prostřednictvím chytrých platebních terminálů můžete jedním mávnutím platební kartou přispět
na projekt Světluška Nadačního fondu Českého rozhlasu.

Organizátoři Summitu se zavazují, že výtěžek sbírky znásobí dvěma a odevzdají na konto projektu Světluška.


 

 


2. DEN | STŘEDA | 1. ÚNORA 2017


8:00 - 9:00 | registrace účastníků


9:00 - 11:00   E. DISKUSNÍ SEKCE


E1. Efficient ONE Consumer Response

PARTNER SEKCE

ECR sekce

Moderuje: Martina Kirchrathová, General Manager CZ&SK, Ingenico

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


E2. One Quality: Výchova ke kvalitě má cenu

PARTNER SEKCE

Momentum sekce

Moderuje: David Čermák, CEO, Momentum

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


E3. One Strategy: Strategie pro digitální věk

PARTNER SEKCE

Deloitte sekce

Moderuje: Martin Tesař, Partner, Deloitte

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


E4. One Commerce: Kámen & Internet

PARTNER SEKCE

zebra sekce

Moderuje: Aneta Zímová, Managing Partner, Blue Events

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


E5. One Company – One Culture: Jedna firemní kultura

PARTNER SEKCE

Recruit sekce

Moderuje: Markéta Švedová, Managing Director, Recruit CZ

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


11:00 - 11:30 | přestávka na kávu a občerstvení


11:30 - 13:30   F. DISKUSNÍ SEKCE


F1. One/Connected Consumer: zákazník v digitálním věku

PARTNER SEKCE

Nielsen sekce

Moderuje: David Vacl, Commercial Director, Nielsen

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


F2. One Food: Sbližování retailu a gastro

PARTNER SEKCE

Kofola sekce

Moderuje: Martin Dlouhý, Partner, md4

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


F3. One World: Jak podnikat na mezinárodním trhu

PARTNER SEKCE

BlueStrategy sekce

Moderuje: Tomáš Krásný, Partner, Blue Strategy

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


F4. Internet of Things: další velká příležitost pro retail

PARTNER SEKCE

Cisco sekce

Pygmalios sekce

Moderuje: Martin Doležel, Commercial Sales Team Leader, Cisco

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


F5. One Table – One Story: Jedna firma - jedny čísla, jedna interpretace

PARTNER SEKCE

Logio sekce

Moderuje: Tomáš Formánek, CEO, Logio

POPIS SEKCE A PANELISTÉ


13:30 - 15:00 | pracovní oběd