Budoucnost značek je založena na 3P (3/2017)

 

Obchodnici 2Jaká je budoucnost značek?

Výzkumníci z německé pobočky Kantar TNS a reklamní agentury Grey zveřejnili výstup ze společného projektu „Brands Ahead“. Klíčový závěr: šanci na úspěch mají ty značky, které budou mít ve svém DNA obsaženy 3P. Personifikaci – hodně fanoušků a těch, kdo se budou se značkou identifikovat a doporučovat ji dále. Prezenci – skvělou distribuci, velký tržní podíl, relevanci pro velké množství spotřebitelů. A v neposlední řadě profilaci – vysokou kvalitu, která je definována zejména jako dokonalé naplnění očekávání a požadavků spotřebitelů.





StatNová příležitost: In-car delivery

Volvo testuje ve Švédsku a ve Švýcarsku zcela revoluční způsob dodání zboží objednaného v e-shopu. Zboží dodá internetový obchodník přímo do kufru auta, a to v rámci několika testovaných regionů. In-car delivery funguje na bázi GPS lokalizace, mobilní aplikace a systému, umožňujícímu vstup do kufru auta příslušného zákazníka. Jde o revoluční řešení, pohodlnější pro zákazníky a současně provozně méně náročné pro e-tailery než dosavadní varianty dodávek. Migros zkouší ve svém internetovém obchodě LeShop in-car delivery ve 4 velkých městských aglomeracích.





Zakaznici50 prodejen, které stojí za návštěvu

Doba dovolených se blíží, možná lze ještě modifikovat Vaše cestovní plány. Sdílíme proto unikátní přehled skvělých prodejen, které stojí za návštěvu. V čele žebříčku je Apple Store v New Yorku, následují 2 prodejny odívání ve Španělsku. Detaily zde.








8-2015 obr3Vybíráme z médií:

Ohlédnutí za Retail Summitem 2017. Velmi uvítáme Váš názor na to, jak je to s lepší náladou v českém retailu.

Číst dál...

 

 


RiD 17Retail in Detail 2017

Poslední šance zúčastnit se!!!!

Registrovat se na Retail in Detail 2017




 

Video měsíce: Účastníci Retail Summitu o efektivních inovacích

 

Inovace video