Tiskové zprávy

  • Retail Summit Newsletter (3/2019)

    Agresivní ceny opět ve hře

    Read more...
  • Reportáž Brave Show TV z Retail Summitu 2019

    Zajímavé shrnutí vybraných momentů Retail Summitu 2019 pro ty, kteří tuto událost promeškali i pro ty, kteří se během tohoto vrcholového setkání nestihli seznámit se vším, co bylo na Summitu k vidění.

    Read more...
  • To nejlepší z Retail Summitu 2019

    Účastníci vyhodnotili informační přínos jako nejvyšší v 25 leté historii tohoto vrcholového setkání

    Read more...
  • Digitální transformace obchodu byla vyhodnocena jako nejlepší sekce 2. programového dne

    Každý dobrý CEO by měl být schopen udržet krok s novými technologiemi a co nejefektivněji je využívat. Digitálně transformovat firmu je však běh na dlouhou trať a leckdy se může stát kamenem úrazu. Často ale stačí jen začít změnou svého mindsetu a pokroku se jednoduše otevřít. Čím firmy zákazníky štvou? Jak na digitalizaci nahlíží firmy jako Pilulka.cz nebo Feedo? Odpovědi přinesl panel Digitální transformace na Retail Summitu 2019 pořádaný společností Blue Events.

    Read more...
  • Retail Summit 2019: Zákaznický zážitek mohou vytvořit pouze lidé, technologie jsou přitom vítaným pomocníkem

    Více než tisícovka obchodníků a jejich dodavatelů diskutovala na Retail Summitu 2019 o tom, jak zvítězit na dnešním vysoce konkurenčním maloobchodním trhu. Klíčem k úspěchu je pracovat tak, aby se z neutrálních či dokonce negativních zákaznických zkušeností staly veskrze pozitivní zážitky. Velká pozornost přitom byla věnována novým technologiím a zkušenostem z jejich uplatňování při celkové digitální transformaci odvětví. Účastníci Summitu se nicméně shodli, že sebechytřejší technologie nás samy o sobě vpřed neposunou – obchodování bylo, je a bude „human-to-human“ disciplínou. Zvítězí ti, kdo budou mít nejlepší vztah s lidmi – před pultem, ale také i za pultem.

    Read more...
  • Retail Summit 2019 poprvé v přímém přenosu!

    Na úvod jubilejního 25. Retail Summitu, největšího setkání klíčových hráčů maloobchodu, uvidí účastníci exkurz do polistopadové historie českého obchodu v podobě unikátního videa z archivů ČTK. Na ně naváže poselství Marty Novákové, ministryně průmyslu a obchodu ČR. Aktuální otázky obchodu v evropském kontextu přiblíží Tomáš Prouza, nový prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu v ČR a Régis Degelcke, President EuroCommerce, zástupce 27 největších evropských obchodních společností.

    Read more...
  • Přehled účastníků Retail Summitu 2019 zveřejněn

    Jubilejní 25. ročník Retail Summitu začíná v prostorách Clarion Congress Hotelu Prague až v pondělí 4. 2. 2019 vpodvečer, organizátoři zveřejnili seznam doposud registrované tisícovky účastníků již nyní. Seznam je k dispozici v mobilní aplikaci, samozřejmě jen těm, kdo si již zabezpečili vstupenky na Summit.

    Read more...
  • 25 let „moderního“ obchodu aneb jak se změnil náš trh od prvního Retail Summitu

    Retail Summit, největší setkání obchodníků a dodavatelů zboží a služeb pro český a slovenský retailový trh, slaví svůj jubilejní 25. ročník. Nápad uspořádat pravidelné výroční setkání tohoto typu vznikl v létě roku 1994 … a nebylo to vůbec náhodou. Z trosek „socialistické“ distribuce se totiž začaly vynořovat první obrysy toho, co jsme poněkud zkratkovitě začali nazývat obchodem „moderním“. 25 let historie Retail Summitu tak velmi věrně odráží změny, které se odehrály na našem trhu. A hned v úvodu je třeba konstatovat, že šlo o změny gigantické. Český a slovenský obchod za 25 let zvládl to, co sesterské západní trhy absolvovaly[…]

    Read more...
  • Téměř tisíc účastníků přihlášeno -poslední šance k registraci!

    Retail Summit 2019, konaný ve dnech 4. - 6. 2. 2019 v pražském Clarion Congress Hotelu, se setkává s mimořádným zájmem o účast. Letošní bohatý program se 130 aktéry totiž láká jak obchodníky (kamenné i internetové), tak jejich dodavatele zboží, technologií a služeb. Seznam účastníků je tak již nyní velmi rozsáhlý, plný zajímavých firem doslova od A (americký Amazon) až po Z (český Z-Trade).

    Read more...
  • Program Retail Summitu 2019 otevírá témata budoucnosti

    Retail Summit 2019, který se uskuteční v Praze 4. – 6. 2. 2019, se věnuje jak „věčným“ otázkám úspěšného obchodování, tak řadě nových témat, která se na našem trhu stávají aktuálními právě nyní a budou utvářet budoucí podobu trhu. Jde například o prosazení principů udržitelnosti, rozvoj nové mega-kategorie smart home, využívání digitálních technologií nejen v internetovém obchodě, ale i v kamenných prodejnách či posun e-Commerce od spíše taktických přístupů ke skutečně strategickému řízení.

    Read more...