Tiskové zprávy

  • Retail Summit Newsletter (5/2019)

    Němečtí retaileři vládnou evropskému trhu

    Read more...
  • O cenách strategicky

    Retail in Detail, série odborných konferencí zabývajících se zásadními tématy rozvoje retailu, pokračuje 11. 6. 2019 dalším dílem, věnovaným horkému tématu tvorby cen. Program této zásadní odborné události z dílny Blue Events byl právě zveřejněn. Sestává se z velmi reprezentativního souboru expertů a manažerů, kteří mohou retailerům i jejich dodavatelům pomoci s celkovým „upgrade“ cenotvorby.

    Read more...
  • Retail Summit Newsletter (4/2019)

    Souboj kamenného a internetového obchodu vstupuje do dalšího dějství

    Read more...
  • Konference Friends of Pets dodala odvahu malým prodejnám

    Podíl e-shopů na chovatelském trhu stále roste. Malé zverimexy mají ale stále své nezastupitelné místo na trhu. Dokonce lze říct, že jsou v některých aspektech právě tito „srdcaři“ mezi prodejci také největšími inovátory, bez kterých by trh stagnoval. Právě jim dala konference Friends of Pets 3. dubna novou inspiraci.

    Read more...
  • Prodejnám chovatelských potřeb se daří. Kde najdete ty nejlepší?

    Široký sortiment, lákavé prostředí, aktivní personál, zvířata v pohodě. To jsou hlavní přednosti, ve kterých vynikají ty nejlepší české prodejny s chovatelskými potřebami. Letos poprvé měli majitelé těchto nezávislých obchodů možnost zapojit se do soutěže PET SHOP ROKU 2019. Vítěze soutěže vyhlásili pořadatelé 3. dubna v rámci odborné konference Friends of Pets 2019.

    Read more...
  • Retail Summit Newsletter (3/2019)

    Agresivní ceny opět ve hře

    Read more...
  • Reportáž Brave Show TV z Retail Summitu 2019

    Zajímavé shrnutí vybraných momentů Retail Summitu 2019 pro ty, kteří tuto událost promeškali i pro ty, kteří se během tohoto vrcholového setkání nestihli seznámit se vším, co bylo na Summitu k vidění.

    Read more...
  • To nejlepší z Retail Summitu 2019

    Účastníci vyhodnotili informační přínos jako nejvyšší v 25 leté historii tohoto vrcholového setkání

    Read more...
  • Digitální transformace obchodu byla vyhodnocena jako nejlepší sekce 2. programového dne

    Každý dobrý CEO by měl být schopen udržet krok s novými technologiemi a co nejefektivněji je využívat. Digitálně transformovat firmu je však běh na dlouhou trať a leckdy se může stát kamenem úrazu. Často ale stačí jen začít změnou svého mindsetu a pokroku se jednoduše otevřít. Čím firmy zákazníky štvou? Jak na digitalizaci nahlíží firmy jako Pilulka.cz nebo Feedo? Odpovědi přinesl panel Digitální transformace na Retail Summitu 2019 pořádaný společností Blue Events.

    Read more...
  • Retail Summit 2019: Zákaznický zážitek mohou vytvořit pouze lidé, technologie jsou přitom vítaným pomocníkem

    Více než tisícovka obchodníků a jejich dodavatelů diskutovala na Retail Summitu 2019 o tom, jak zvítězit na dnešním vysoce konkurenčním maloobchodním trhu. Klíčem k úspěchu je pracovat tak, aby se z neutrálních či dokonce negativních zákaznických zkušeností staly veskrze pozitivní zážitky. Velká pozornost přitom byla věnována novým technologiím a zkušenostem z jejich uplatňování při celkové digitální transformaci odvětví. Účastníci Summitu se nicméně shodli, že sebechytřejší technologie nás samy o sobě vpřed neposunou – obchodování bylo, je a bude „human-to-human“ disciplínou. Zvítězí ti, kdo budou mít nejlepší vztah s lidmi – před pultem, ale také i za pultem.

    Read more...